Tuotehaku

 
 

Tuoteryhmät

 
 

Kirjaudu sisään

 
 

Maksutavat

 
Suomen Verkkomaksut

Sylinterikansi, Super-D, 42 x 37mm, 90,5 / 92mm, SCAT

549,00 €

Varastossa: Tuotetta ei varastossa tällä hetkellä.
Arvioitu toimitus 29 päivässä.

Tuotekoodi: S25070

Sylinterikansi, Super-D, 42 x 37mm, 90,5 / 92mm, SCAT

Suurenna klikkaamalla

Muut tuotekuvat

Sylinterikansi, Super-D, 42 x 37mm, 90,5 / 92mm, SCAT.

Huippuluokan sylinterikansi SCAT Super D-port Pro Comp. Tunnetun kansiporttaajan viimeistelemät D-port imukanavat yhdistettynä erittäin hyvin tehtyihin pakokanaviin takaa huippuluokan virtaavuuden ja väännön. Mahtava aihio kisakäyttöön, vain pientä viilausta esim. porttauksen muodossa ja kannet ovat valmiit.

Käy erinomaisesti myös kadulle alkuperäisenä säilytettyjen jäähdytysripojen ansiosta. Kaiken lisäksi kansi on huippuedullinen ottaen huomioon siihen tehdyn käsityön määrän. Yleensä tämänkaltainen porttaustyö ja kansiviimeistely maksaa helposti yli 500 euroa. Porausvaihtoehdot 90,5/92mm ja 94mm, tuplajousilla varustettuina.

Ominaisuuksia mm:

* 42 x 37mm kolmiuraiset rosteriventtiilit

* Venttiilit kolmikulma-, ja pyörrehiottu

* Tuplat Hi-Rev jouset

* Chromolylautaset

* Piipronssi racing venttiiliohjurit

* Pidemmät (18mm) ja kapeammat (12mm) tulpankierteet

* Palotilan koko: noin 55 cc

* Valmiiksi reilusti isommat käsin D-portatut kanavat niin imu- kuin pakopuolella

* Palotila muotoiltu valmiiksi

Virtaustietoja:

Imupuoli 42mm, potentiaali = 195 hv

Pakopuoli 37,4mm, potentiaali = 141hv

Tarkat mittaustiedot CFM-käyrineen: Virtausmittaus

HUOM!

Kyseessä on nimen omaan kannen potentiaali, varsinainen moottoriteho riippuu lisäksi sadoista muista tekijöistä. Kansi on todellakin suoraan paketista otettu 94mm porauksella. Ei siis hassummin tämän hintaluokan "valmiiksi" kansiksi. Hevosvoima / virtauspotentiaalia on kannessa pienen palotilan muotoilun avulla saavutettavissa vielä selvästi lisää. Annamme tarvittaessa jokaiselle Super-D kannen ostajalle vinkkejä myös palotilojen lisämuotoiluun liittyen, mittauksessa suoritettujen havaintojen perusteella.

HUOM!

Vaikka Super-D:t ovatkin käytännössä valmiiksi hierotut, niin mitkään kannet eivät ole "bolt-on" tavaraa, vaan osaava koneenrakentaja käy ne AINA läpi tarkasti ennen asennusta. Lähes kaikki jälkituotantokannet tulevat tehtaalta enemmän tai vähemmän raakana ja ne on aina käytävä läpi erikseen ennen asennusta esim. kanavien, palotilojen ja venttiilien tiiveyden osalta. Tarvittaessa seetit on oiottava / venttiilit hierottava seeteihin / venttiilijouset shimmattava, jotta ohivuotoja ei synny.